Rodzaje badań
Realizujemy badania z użyciem szerokiej gamy metod i technik.
1.Badania empiryczne a. Jakościowe badania empiryczne Metody i techniki gromadzenia danych: - Indywidualny wywiad pogłębiony (IDI) - Wywiady grupowe (FGI) - zogniskowany wywiad grupowy - grupa kreatywna - mini group (4-6 osób) - extended group (do 6 godz.) - affinity group (w gronie rodziny, współpracowników, sąsiadów) Wszystkie typy FGI z użyciem technik projekcyjnych takich jak: personifikacja, animalizacja, collage, test niedokończonych zdań, bubble test, brand party game. - Obserwacja - Mystery shopping
b. Ilościowe badania empiryczne Metody i techniki gromadzenia danych - wywiad kwestionariuszowy - bezpośredni, „face-to-face” (PAPI) - telefoniczny (CATI) - internetowy (CAWI) - ankieta pocztowa - ankieta prasowa - ankieta audytoryjna - sondaże ad hoc Metody analizy: - analizy proste (tabele częstości, podstawowe tabele krzyżowe) - analizy tabel współzależności - zaawansowane analizy statystyczne: analiza skupień; analiza czynnikowa; analiza regresji i inne - analizy jakościowe (analiza treści, analiza sekwencyjna)
2.„Desk research” – praca na danych zastanych (wtórnych), np. danych statystycznych,. dokumentach urzędowych, itp.
|